نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس ! ورود و خروج بازیکنان فرانسوی

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس ! ورود و خروج بازیکنان فرانسوی

رسانه های معتبر و غیر معتبر اروپایی در هفته های اخیر، بارها از پیوستن پوگبا به تیم منچسنر یونایتد انگلیس خبر داده اند ولی اعتبار این خبرها تنها چند ساعت بوده و بعد از آن به سرعت تکذیب شده، اما این بار همگی بر این باور هستند که طی چند روز آینده پوگبا به تیم مورینیو خواهد پیوست و همه چیز نهایی خواهد شد.

 

در همین رابطه لا استامپا مدعی شد:

 

یوونتوس پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتن متویدی، قدیم سران پاریس سینت ژرمن کرده و این بازیکن هم درخواست خروج از باشگاه داده است.

 

البته دیگر رسانه ها نیز این موضوع را تایید کرده اند و همه چیز را در گرو جدایی پوگبا می دانند.

 

در خبرها داشتیم که مدیران یوونتوس مسابقه ی بین تیم های موناکو و فنر باغچه را زیر نظر گرفته اند تا بازی باکایوکو ستاره ی 21 ساله ی فرانسوی را بررسی نمایند.

 

توتو اسپورت در مورد قرارداد دیبالا نوشت:

 

زمان مشخصی میان سران یوونتوس و مدیر برنامه های این بازیکن مشخص گردیده و یوونتوس تصمیم دارد قرارداد این بازیکن ارزشمند را تا سال 2021 تمدید کند و حقوق وی را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

 

لوچانو موجی امروز در سخنانی کوتاه به نقل و انتقالات یوونتوس پرداخت و گفت:

 

یوونتوس در این فصل خود را تقویت کرده و البته رقبا را ضعیف، فوتبال بسیار عجیب و غریب است و باید منتظر نمایش یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

 

مدیران یوونتوس در صدد هستند تا در دو روز آینده جلسه ای برای مشخص شدن وضعیت استفن لختشتاینر انجام دهند و وضعیت قرارداد وی را بررسی نمایند.

 

توتویووه امروز به کوادرادو اشاره کرد و نوشت:

 

یوونتوس هنوز به دنبال بازگرداندن این بازیکن به تورین می باشد و سران یووه در روز گذشته تماس هایی را با همتایان خود در تیم چلسی برقرار کرده اند و شرایط این بازیکن را جویا شده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: